The verb in the advertising language
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00069035" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00069035 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
španělština
Original language name
El verbo en el lenguaje de la publicidad
Original language description
El artículo examina las particularidades del uso de las categorías verbales (persona, modo, tiempo) en textos publicitarios espaňoles.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Les catégories verbales dans les langues romanes: actes du Colloque international, Sofia, 25-27 février 2005
ISBN
9789543540037
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
101-107
Publisher name
CU Romanistika
Place of publication
Sofia
Event location
Sofia
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—