Museums, museology and marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00069680" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00069680 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Muzea, muzeologie a marketing
Original language description
Marketing je dnes důležitým nástrojem práce i kulturních institucí, včetně muzeí. Ve článku se snažím popsat vazby mezi muzejní teorií a praxí a marketingem. A také jeho užitím pro potřeby muzea.
Czech name
Muzea, muzeologie a marketing
Czech description
Marketing je dnes důležitým nástrojem práce i kulturních institucí, včetně muzeí. Ve článku se snažím popsat vazby mezi muzejní teorií a praxí a marketingem. A také jeho užitím pro potřeby muzea.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Muzejní marketing
ISBN
9788087375013
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
4-13
Publisher name
Masarykovo muzeum v Hodoníně
Place of publication
Hodonín
Event location
Hodonín
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—