Pupils´Reply Acts in Educational Communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00049720" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00049720 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žákovský podíl na komunikaci ve školní třídě
Original language description
Příspěvek prezentuje, jakým způsobem se žáci druhého stupně základní školy podílejí na komunikaci ve školní třídě. Primárně se přitom zabývá těmi mechanismy, v nichž žáci dodržují tzv. I-R-F strukturu, tzn. že vstupují do komunikace formou replik, v nichž reagují na iniciaci učitele. V rámci žákovských odpovědí je pak pozornost věnována opakujícím se mechanismům, které žáci uplatňují ve snaze o správné zodpovězení položené otázky.
Czech name
Žákovský podíl na komunikaci ve školní třídě
Czech description
Příspěvek prezentuje, jakým způsobem se žáci druhého stupně základní školy podílejí na komunikaci ve školní třídě. Primárně se přitom zabývá těmi mechanismy, v nichž žáci dodržují tzv. I-R-F strukturu, tzn. že vstupují do komunikace formou replik, v nichž reagují na iniciaci učitele. V rámci žákovských odpovědí je pak pozornost věnována opakujícím se mechanismům, které žáci uplatňují ve snaze o správné zodpovězení položené otázky.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0752" target="_blank" >GA406/09/0752: Communication in the Classroom</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů