How ethnicization issues related to Roma communities effect the perception of Roma people by future secondary school teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00059678" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00059678 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/62156489:43670/12:43908746
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv etnizace problémů spojených s romskými komunitami na vnímání Romů budoucími středoškolskými pedagogy
Original language description
Článek se zabývá etnizací problémů týkajících se těch sociálně nepřizpůsobivých komunit, ve kterých jsou výrazněji zastoupeni příslušníci romské menšiny. Tato etnizace je dána do kontextu s aktuálním lidovým diskurzem týkajícím se Romů a úzce spojeným sesymbolickou formou sociálního vyloučení Romů ze strany majoritní většiny české populace. Část tohoto diskurzu je zde zachycena ve spojitosti s výzkumem postojů k Romům ze strany vysokoškolských studentů, budoucích pedagogů na středních školách. Výsledkyvýzkumu jsou zde porovnávány s některými dosavadními podobnými výzkumy v této oblasti.
Czech name
Vliv etnizace problémů spojených s romskými komunitami na vnímání Romů budoucími středoškolskými pedagogy
Czech description
Článek se zabývá etnizací problémů týkajících se těch sociálně nepřizpůsobivých komunit, ve kterých jsou výrazněji zastoupeni příslušníci romské menšiny. Tato etnizace je dána do kontextu s aktuálním lidovým diskurzem týkajícím se Romů a úzce spojeným sesymbolickou formou sociálního vyloučení Romů ze strany majoritní většiny české populace. Část tohoto diskurzu je zde zachycena ve spojitosti s výzkumem postojů k Romům ze strany vysokoškolských studentů, budoucích pedagogů na středních školách. Výsledkyvýzkumu jsou zde porovnávány s některými dosavadními podobnými výzkumy v této oblasti.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Lifelong Learning
ISSN
1804-526X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
roč. 2
Issue of the periodical within the volume
č. 1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
44-51
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—