E-learning : flexibility and complementarity of approaches to learning (with)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061466" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00061466 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-learning : komplementarita a flexibilita přístupů k učení (se)
Original language description
Přednáška se zaměří na vybrané teoretické přístupy k problematice učení, které pomáhají proniknout hlouběji do problematiky výuky a učení a na základě toho efektivněji používat online technologie v učení (se). Teoretické přístupy totiž mimo jiné naznačují, jak lze učení řídit, na co klást důraz nebo jaké jsou role jeho jednotlivých aktérů. Teoretická východiska tak vedou k pedagogickým úvahám o možnostech zapojení technologií ve vzdělávání a současně zabraňují zjednodušujícímu zkušenostnímu či technicistnímu pohledu na e-learning. V rámci přednášky budou prezentovány rovněž příklady aplikací teoretických východisek do podoby online kurzů.
Czech name
E-learning : komplementarita a flexibilita přístupů k učení (se)
Czech description
Přednáška se zaměří na vybrané teoretické přístupy k problematice učení, které pomáhají proniknout hlouběji do problematiky výuky a učení a na základě toho efektivněji používat online technologie v učení (se). Teoretické přístupy totiž mimo jiné naznačují, jak lze učení řídit, na co klást důraz nebo jaké jsou role jeho jednotlivých aktérů. Teoretická východiska tak vedou k pedagogickým úvahám o možnostech zapojení technologií ve vzdělávání a současně zabraňují zjednodušujícímu zkušenostnímu či technicistnímu pohledu na e-learning. V rámci přednášky budou prezentovány rovněž příklady aplikací teoretických východisek do podoby online kurzů.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů