All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The reflection of social cognitive theory in the activities of lecturers working with a group

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061666" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00061666 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2012/08/Kvalita_ve_vzdelavani_nahled5.pdf" target="_blank" >http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2012/08/Kvalita_ve_vzdelavani_nahled5.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Odraz sociálně kognitivních teorií v činnosti lektorů pracujících se skupinou

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o odrazu sociálně kognitivních teorií vzdělávání a učení v práci se skupinou v programech osobnostně sociálního rozvoje. Autoři v něm představují základní teoretická východiska, cíle, metodologii a hlavní výsledky realizovaného kvalitativního výzkumu, který byl zaměřen na analýzu způsobů práce lektorů osobnostně sociálního rozvoje s vybranými skupinami. Prostřednictvím analýzy videonahrávek a narativních rozhovorů bylo identifikováno několik základních kategorií, ve kterých se zmíněné teorie do určité míry odrážejí.

  • Czech name

    Odraz sociálně kognitivních teorií v činnosti lektorů pracujících se skupinou

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o odrazu sociálně kognitivních teorií vzdělávání a učení v práci se skupinou v programech osobnostně sociálního rozvoje. Autoři v něm představují základní teoretická východiska, cíle, metodologii a hlavní výsledky realizovaného kvalitativního výzkumu, který byl zaměřen na analýzu způsobů práce lektorů osobnostně sociálního rozvoje s vybranými skupinami. Prostřednictvím analýzy videonahrávek a narativních rozhovorů bylo identifikováno několik základních kategorií, ve kterých se zmíněné teorie do určité míry odrážejí.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů