All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Male teacher - male pupil; female teacher - female pupil = more positive perception of ethics education?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00071318" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00071318 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitel - žák; učitelka - žačka = pozitivnější vnímání etické výchovy?

  • Original language description

    Příspěvek odráží sekundární zjištění z výzkumného šetření postojů žáků 2. stupně ZŠ k vyučovacímu předmětu Etická výchova. Poukazuje na významný vliv učitele coby faktoru v žákovských postojích. Polemikou se dochází k tomu, že vliv má nejen pohlaví učitele, a to přímo u žáků se stejným pohlavím, ale také vlastnosti učitelů, které jsou pro takto orientovaný předmět předpokládající.

  • Czech name

    Učitel - žák; učitelka - žačka = pozitivnější vnímání etické výchovy?

  • Czech description

    Příspěvek odráží sekundární zjištění z výzkumného šetření postojů žáků 2. stupně ZŠ k vyučovacímu předmětu Etická výchova. Poukazuje na významný vliv učitele coby faktoru v žákovských postojích. Polemikou se dochází k tomu, že vliv má nejen pohlaví učitele, a to přímo u žáků se stejným pohlavím, ale také vlastnosti učitelů, které jsou pro takto orientovaný předmět předpokládající.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů