All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Issues related to ICT in education from the perspective of Czech educational journals (1990?2012)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00077240" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00077240 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/130962" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/130962</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2014-3-5" target="_blank" >10.5817/SP2014-3-5</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problematika ICT ve vzdělávání v českých pedagogických časopisech (1990?2012)

  • Original language description

    Cílem studie je zmapovat problematiku ICT ve vzdělávání na stránkách vybraných českých odborných časopisů. Studie je založena na analýze mediálních sdělení, svým zaměřením i metodologií navazuje na předchozí analýzy provedené jak v České republice, tak vzahraničí. Studie postihuje období 1990?2012, ve kterém bylo nalezeno celkem 60 příspěvků k problematice ICT. Mezi klíčová z jištění patří poměrně nízký výskyt empirických studií a relativně nízký počet zahraničních referencí. V závěru studie se autořizamýšlejí nad výsledky a dávají je do souvislostí s nálezy obdobných šetření v zahraničí.

  • Czech name

    Problematika ICT ve vzdělávání v českých pedagogických časopisech (1990?2012)

  • Czech description

    Cílem studie je zmapovat problematiku ICT ve vzdělávání na stránkách vybraných českých odborných časopisů. Studie je založena na analýze mediálních sdělení, svým zaměřením i metodologií navazuje na předchozí analýzy provedené jak v České republice, tak vzahraničí. Studie postihuje období 1990?2012, ve kterém bylo nalezeno celkem 60 příspěvků k problematice ICT. Mezi klíčová z jištění patří poměrně nízký výskyt empirických studií a relativně nízký počet zahraničních referencí. V závěru studie se autořizamýšlejí nad výsledky a dávají je do souvislostí s nálezy obdobných šetření v zahraničí.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.30.0009" target="_blank" >EE2.3.30.0009: Employment of Newly Graduated Doctors of Science for Scientific Excellence</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia paedagogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    19

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    23

  • Pages from-to

    65-87

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database