All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Hope for the next generation: The psychosocial context of hope in children aged 8-12 years

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00077424" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00077424 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Naděje pro příští generaci: Psychosociální souvislosti naděje u dětí ve věku 8 až 12 let

  • Original language description

    V příspěvku představujeme výsledky výzkumu souvislostí naděje u českých dětí ve věku 8 až 12 let (N=350). Data byla sbírána pomocí Dotazníku osobní pohody a naděje v průběhu května až července 2014. Výsledky analýzy dat ukazují, že děti s vyšší mírou naděje (ve smyslu nadějného způsobu myšlení dle teorie R. Snydera) jsou spokojenější se svým životem, fyzicky aktivnější a jsou také spokojenější se svým vzhledem a s kvalitou rodinného zázemí. Výsledky podporují důležitost posilování nadějného přístupu u dětí a mohou se stát významným podnětem pro programy pozitivní edukace ve školách.

  • Czech name

    Naděje pro příští generaci: Psychosociální souvislosti naděje u dětí ve věku 8 až 12 let

  • Czech description

    V příspěvku představujeme výsledky výzkumu souvislostí naděje u českých dětí ve věku 8 až 12 let (N=350). Data byla sbírána pomocí Dotazníku osobní pohody a naděje v průběhu května až července 2014. Výsledky analýzy dat ukazují, že děti s vyšší mírou naděje (ve smyslu nadějného způsobu myšlení dle teorie R. Snydera) jsou spokojenější se svým životem, fyzicky aktivnější a jsou také spokojenější se svým vzhledem a s kvalitou rodinného zázemí. Výsledky podporují důležitost posilování nadějného přístupu u dětí a mohou se stát významným podnětem pro programy pozitivní edukace ve školách.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů