All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Generativity in young adulthood: Pilot study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085158" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085158 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Generativita v mladé dospělosti: pilotní studie

  • Original language description

    Generativita jako tvořivost, produktivita, péče o druhé lidi nebo předávání hodnot dalším generacím je důležitým vývojovým úkolem, který by měl být naplněn v průběhu dospělosti. Pro její rozvoj je důležitá mladá dospělost a dokonce některé složky mohou dosahovat svého vrcholu právě na začátku dospělosti. Náš soubor tvořilo 54 studentů VŠ (24 žen, průměrný věk 21,4 let), kteří vyplnili online dotazníky: Loyola Generativity Scale (LGS - generativní zájem), Generativity Behavioral Checklist (GBC - generativní jednání), Dotazník aktuální generativity (Gen-Current - struktura generativity), Inventory of the Dimensions of Emerging Adulthood (IDEA), Dotazník sociální selekce, optimalizace a kompenzace (Social SOC) a Self-Concept Clarity Scale (SCCS). Dotazníkaktuální generativity byl u mladých dospělých použit poprvé. Popisuje 4 typy generativity: sociální, kulturní, technickou a ekologickou. Faktorová analýza (rotace varimax) nepotvrdila existenci těchto typů jako samostatných faktorů.

  • Czech name

    Generativita v mladé dospělosti: pilotní studie

  • Czech description

    Generativita jako tvořivost, produktivita, péče o druhé lidi nebo předávání hodnot dalším generacím je důležitým vývojovým úkolem, který by měl být naplněn v průběhu dospělosti. Pro její rozvoj je důležitá mladá dospělost a dokonce některé složky mohou dosahovat svého vrcholu právě na začátku dospělosti. Náš soubor tvořilo 54 studentů VŠ (24 žen, průměrný věk 21,4 let), kteří vyplnili online dotazníky: Loyola Generativity Scale (LGS - generativní zájem), Generativity Behavioral Checklist (GBC - generativní jednání), Dotazník aktuální generativity (Gen-Current - struktura generativity), Inventory of the Dimensions of Emerging Adulthood (IDEA), Dotazník sociální selekce, optimalizace a kompenzace (Social SOC) a Self-Concept Clarity Scale (SCCS). Dotazníkaktuální generativity byl u mladých dospělých použit poprvé. Popisuje 4 typy generativity: sociální, kulturní, technickou a ekologickou. Faktorová analýza (rotace varimax) nepotvrdila existenci těchto typů jako samostatných faktorů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů