All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Parents-school problematic relationship

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00089615" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00089615 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problémový vztah rodiče a učitele

  • Original language description

    Rodiče vystupují ve vztazích se školou v různých rolích. V roli klientské si rodiče pro své děti vybírají školu, která nejvíce vyhovuje jejich představám. Rodiče v roli partnerské jsou se školou v rovnocenném vztahu. Rodiče jako občané přistupují ke škole jako k instituci, kterou mohou ovlivňovat participací na veřejném životě. Rodiče jako problém neprojevují o školu zájem, anebo působí škole či učitelům určité potíže. Cílem práce bylo nabídnout hlubší pohled právě na problémové vztahy mezi rodiči a učiteli, zjistit, jací jsou rodiče označovaní učiteli jako problémoví, a tedy popis problémů, které učitelé aktuálně ve vztahu k rodičům nejsilněji pociťují. Přínosná může být pro učitele, kteří se mohou cítit v situaci nepříznivých vztahů s některými rodiči osamělí, nebo také jako komplexnější vhled do problému, kterým se takřka denně zaobírají.

  • Czech name

    Problémový vztah rodiče a učitele

  • Czech description

    Rodiče vystupují ve vztazích se školou v různých rolích. V roli klientské si rodiče pro své děti vybírají školu, která nejvíce vyhovuje jejich představám. Rodiče v roli partnerské jsou se školou v rovnocenném vztahu. Rodiče jako občané přistupují ke škole jako k instituci, kterou mohou ovlivňovat participací na veřejném životě. Rodiče jako problém neprojevují o školu zájem, anebo působí škole či učitelům určité potíže. Cílem práce bylo nabídnout hlubší pohled právě na problémové vztahy mezi rodiči a učiteli, zjistit, jací jsou rodiče označovaní učiteli jako problémoví, a tedy popis problémů, které učitelé aktuálně ve vztahu k rodičům nejsilněji pociťují. Přínosná může být pro učitele, kteří se mohou cítit v situaci nepříznivých vztahů s některými rodiči osamělí, nebo také jako komplexnější vhled do problému, kterým se takřka denně zaobírají.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů