Criteria and dynamics of teacher´s judgment on students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00090860" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00090860 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kritéria a dynamika hodnocení žáků pedagogem
Original language description
Příspěvek prezentuje výzkumný záměr a vybrané výsledky disertační práce, která se zabývá problematikou utváření a stabilizování vztahu učitele a jeho žáků, přičemž jako se základním ukazatelem vztahu pracuji s hodnotícím úsudkem učitelky. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět dvě výzkumné otázky: 1) Na základě jakých žákovských charakteristik si učitelka vytváří úsudek o jednotlivých žácích? 2) Jak se učitelčino hodnocení žáků mění v průběhu 1. pololetí školního roku?
Czech name
Kritéria a dynamika hodnocení žáků pedagogem
Czech description
Příspěvek prezentuje výzkumný záměr a vybrané výsledky disertační práce, která se zabývá problematikou utváření a stabilizování vztahu učitele a jeho žáků, přičemž jako se základním ukazatelem vztahu pracuji s hodnotícím úsudkem učitelky. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět dvě výzkumné otázky: 1) Na základě jakých žákovských charakteristik si učitelka vytváří úsudek o jednotlivých žácích? 2) Jak se učitelčino hodnocení žáků mění v průběhu 1. pololetí školního roku?
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů