Perspectives of education of pupils with special educational needs for information literacy in public libraries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00096544" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00096544 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://sppdny.cz/wp-content/uploads/2015/10/Bulletin-V-olomoucke-specialnepedagogicke-dny.pdf" target="_blank" >http://sppdny.cz/wp-content/uploads/2015/10/Bulletin-V-olomoucke-specialnepedagogicke-dny.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Perspektivy edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k informační gramotnosti v prostředí veřejných knihoven
Original language description
Prezentace řeší aktuální téma celoživotního vzdělávání v neformálním prostředí - inkluzivní vzdělávání. Zaměřuje se na cílové skupiny mladých lidí a na téma informační gramotnost. Prezentace poukazuje na kategorii učícího knihovníka jako vzdělavatele v kompetenčním učení.
Czech name
Perspektivy edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami k informační gramotnosti v prostředí veřejných knihoven
Czech description
Prezentace řeší aktuální téma celoživotního vzdělávání v neformálním prostředí - inkluzivní vzdělávání. Zaměřuje se na cílové skupiny mladých lidí a na téma informační gramotnost. Prezentace poukazuje na kategorii učícího knihovníka jako vzdělavatele v kompetenčním učení.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů