The Success Rate of Female Doctoral Students With Young Children in Balancing Parenting and Studying
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00098167" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00098167 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/137156" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/137156</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2017-3-6" target="_blank" >10.5817/SP2017-3-6</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi
Original language description
Cílem kvalitativně orientované studie je zmapovat prožívání rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Dílčím cílem je snaha porozumět tomu, jaké dopady má rodičovství nejen na průběh doktorského studia zkoumaných žen, ale rovněž i na jejich další setrvání v akademickém prostředí. Studie představuje výsledky z první fáze výzkumného šetření realizovaného v roce 2016.Na základě jejich analýz y autorka identifikuje tři hlavní role, které zkoumané ženy prožívají. V návaznosti na prožívané role se text věnuje očekávání vůči pracovnímu prostředí, jehož jsou součástí. Ve výsledku je míra naplnění očekávání představena ve formě subjektivního vnímání přístupu pracovního prostředí jednotlivých žen.
Czech name
O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi
Czech description
Cílem kvalitativně orientované studie je zmapovat prožívání rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Dílčím cílem je snaha porozumět tomu, jaké dopady má rodičovství nejen na průběh doktorského studia zkoumaných žen, ale rovněž i na jejich další setrvání v akademickém prostředí. Studie představuje výsledky z první fáze výzkumného šetření realizovaného v roce 2016.Na základě jejich analýz y autorka identifikuje tři hlavní role, které zkoumané ženy prožívají. V návaznosti na prožívané role se text věnuje očekávání vůči pracovnímu prostředí, jehož jsou součástí. Ve výsledku je míra naplnění očekávání představena ve formě subjektivního vnímání přístupu pracovního prostředí jednotlivých žen.
Classification
Type
J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia paedagogica
ISSN
1803-7437
e-ISSN
—
Volume of the periodical
22
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
29
Pages from-to
91-119
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85031922278