All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Netnographic study of Teachers as educational YouTube content creators

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00098244" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00098244 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitelé jako tvůrci vzdělávacích videí na YouTube, Netnografická studie

  • Original language description

    V rámci příspěvku jsou představeny výsledky a metodologie netnografické vícepřípadové studie zaměřené na učitele tvořící vzdělávací online videa na YouTube. Cílem příspěvku je představení profesního sebepojetí učitelů. Pro studii je užito kvalitativní metodologie, konkrétně designu vícepřípadové studie. Výsledkem studie je popis působení učitelů na serveru YouTube a jejich sebepojetí v tomto prostředí. Nejvýraznějším znakem jejich profesního sebepojetí je pozitivní sebeoceňování utvořené na základě interakcí na YouTube.

  • Czech name

    Učitelé jako tvůrci vzdělávacích videí na YouTube, Netnografická studie

  • Czech description

    V rámci příspěvku jsou představeny výsledky a metodologie netnografické vícepřípadové studie zaměřené na učitele tvořící vzdělávací online videa na YouTube. Cílem příspěvku je představení profesního sebepojetí učitelů. Pro studii je užito kvalitativní metodologie, konkrétně designu vícepřípadové studie. Výsledkem studie je popis působení učitelů na serveru YouTube a jejich sebepojetí v tomto prostředí. Nejvýraznějším znakem jejich profesního sebepojetí je pozitivní sebeoceňování utvořené na základě interakcí na YouTube.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů