Netnographic study of Teachers as educational YouTube content creators
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00098244" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00098244 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitelé jako tvůrci vzdělávacích videí na YouTube, Netnografická studie
Original language description
V rámci příspěvku jsou představeny výsledky a metodologie netnografické vícepřípadové studie zaměřené na učitele tvořící vzdělávací online videa na YouTube. Cílem příspěvku je představení profesního sebepojetí učitelů. Pro studii je užito kvalitativní metodologie, konkrétně designu vícepřípadové studie. Výsledkem studie je popis působení učitelů na serveru YouTube a jejich sebepojetí v tomto prostředí. Nejvýraznějším znakem jejich profesního sebepojetí je pozitivní sebeoceňování utvořené na základě interakcí na YouTube.
Czech name
Učitelé jako tvůrci vzdělávacích videí na YouTube, Netnografická studie
Czech description
V rámci příspěvku jsou představeny výsledky a metodologie netnografické vícepřípadové studie zaměřené na učitele tvořící vzdělávací online videa na YouTube. Cílem příspěvku je představení profesního sebepojetí učitelů. Pro studii je užito kvalitativní metodologie, konkrétně designu vícepřípadové studie. Výsledkem studie je popis působení učitelů na serveru YouTube a jejich sebepojetí v tomto prostředí. Nejvýraznějším znakem jejich profesního sebepojetí je pozitivní sebeoceňování utvořené na základě interakcí na YouTube.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů