The Perspective of Collaboration of Libraries and Schools in the Development of Literacy for the 21st Century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099747" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099747 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.skipcr.cz/aktuality/archiv-aktualit/spoluprace-knihoven-a-skol-v-oblasti-ctenarske-a-informacni-gramotnosti" target="_blank" >http://www.skipcr.cz/aktuality/archiv-aktualit/spoluprace-knihoven-a-skol-v-oblasti-ctenarske-a-informacni-gramotnosti</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Perspektivy spolupráce knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století
Original language description
Odborný příspěvek představuje příležitosti, které má veřejná knihovna pro edukaci informační gramotnosti. V příspěvku je tak reflektována současná potřeba spolupráce knihoven a škol v rozvoji celoživotního vzdělávání, kam patří také informační a mediální gramotnost. Velkou roli v tomto kontextu hraje učící knihovník.
Czech name
Perspektivy spolupráce knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století
Czech description
Odborný příspěvek představuje příležitosti, které má veřejná knihovna pro edukaci informační gramotnosti. V příspěvku je tak reflektována současná potřeba spolupráce knihoven a škol v rozvoji celoživotního vzdělávání, kam patří také informační a mediální gramotnost. Velkou roli v tomto kontextu hraje učící knihovník.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů