Concept of the development of information literacy of pupils from the perspective of the teaching librarian : research horizons
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00102420" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00102420 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.cpds.cz/konference_2018_program.php" target="_blank" >http://www.cpds.cz/konference_2018_program.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pojetí rozvoje informační gramotnosti žáků z perspektivy učícího knihovníka : výzkumné horizonty
Original language description
Informační gramotnost je integrovanou kompetencí ve vzdělávání jedince 21. století. Příspěvek se zaměřuje na kompetenční vzdělávání, ukazuje informační gramotnost v transdisciplinárním kontextu a představuje výzkumné horizonty informačního vzdělávání zaměřené na učivo, učícího se jedince a pedagogického pracovníka.
Czech name
Pojetí rozvoje informační gramotnosti žáků z perspektivy učícího knihovníka : výzkumné horizonty
Czech description
Informační gramotnost je integrovanou kompetencí ve vzdělávání jedince 21. století. Příspěvek se zaměřuje na kompetenční vzdělávání, ukazuje informační gramotnost v transdisciplinárním kontextu a představuje výzkumné horizonty informačního vzdělávání zaměřené na učivo, učícího se jedince a pedagogického pracovníka.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů