Probably most of the time we live onlife
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F20%3A00114868" target="_blank" >RIV/00216224:14210/20:00114868 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pravděpodobně většinu času žijeme onlife
Original language description
Rozlišovat mezi online a offline pro většinu našich běžných činností přestává dávat smysl. Žijeme v prostoru, který oba tyto dříve oddělené světy spojuje do jediného – zakoušíme onlife. Život, ve kterém neustále interagujeme s technikou, ale i se sebou navzájem. Stojíme v situaci, kdy spolupráce není jen záležitostí lidských týmů, ale hybridních komunit, ve které část týmu tvoří systémy s umělou inteligencí. Co tato situace znamená z hlediska významu otevřenosti dat, přístupů a společenských struktur? Proč je otevřený přístup důležitější a významnější než kdykoliv před tím? A proč bychom o něm měli více přemýšlet v kontextu vzdělávání, ale i demokracie a svobody?
Czech name
Pravděpodobně většinu času žijeme onlife
Czech description
Rozlišovat mezi online a offline pro většinu našich běžných činností přestává dávat smysl. Žijeme v prostoru, který oba tyto dříve oddělené světy spojuje do jediného – zakoušíme onlife. Život, ve kterém neustále interagujeme s technikou, ale i se sebou navzájem. Stojíme v situaci, kdy spolupráce není jen záležitostí lidských týmů, ale hybridních komunit, ve které část týmu tvoří systémy s umělou inteligencí. Co tato situace znamená z hlediska významu otevřenosti dat, přístupů a společenských struktur? Proč je otevřený přístup důležitější a významnější než kdykoliv před tím? A proč bychom o něm měli více přemýšlet v kontextu vzdělávání, ale i demokracie a svobody?
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL02000040" target="_blank" >TL02000040: Knowledge Transfer Platform: Information Literacy for High School Students at Open Mash-up Virtual Learning Environment</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů