“I’ll google it.” : Using online dictionary for conducting repair during pair and group work in upper-secondary EFL classrooms
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F21%3A00119338" target="_blank" >RIV/00216224:14210/21:00119338 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://webcentrum.muni.cz/ff-konference-capv" target="_blank" >https://webcentrum.muni.cz/ff-konference-capv</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
I’ll google it.“ : Používání online slovníku v opravných sekvencích během párové a skupinové práce ve výuce angličtiny jako cizího jazyka na střední škole
Original language description
Párové a skupinové opravné sekvence jsou při studiu osvojování jazyka obzvláště důležité pro pochopení toho, jak žáci reagují na selhání komunikace. Tato konverzačně-analytická studie se zabývá prováděním oprav za pomoci slovníků během párové a skupinové práce. Data obsahují audio a video nahrávky studentů z pěti českých středních škol v posledním ročníku studia během tří až pěti po sobě jdoucích hodin angličtiny. Jedním z hlavních zjištění je, že studenti považují slovník za poslední možnost při kontrole významu a že často využívají jiných prostředků pro opravné sekvence.
Czech name
I’ll google it.“ : Používání online slovníku v opravných sekvencích během párové a skupinové práce ve výuce angličtiny jako cizího jazyka na střední škole
Czech description
Párové a skupinové opravné sekvence jsou při studiu osvojování jazyka obzvláště důležité pro pochopení toho, jak žáci reagují na selhání komunikace. Tato konverzačně-analytická studie se zabývá prováděním oprav za pomoci slovníků během párové a skupinové práce. Data obsahují audio a video nahrávky studentů z pěti českých středních škol v posledním ročníku studia během tří až pěti po sobě jdoucích hodin angličtiny. Jedním z hlavních zjištění je, že studenti považují slovník za poslední možnost při kontrole významu a že často využívají jiných prostředků pro opravné sekvence.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
60203 - Linguistics
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA18-02363S" target="_blank" >GA18-02363S: Classroom interaction in frontal teaching and groupwork in EFL classes in upper-secondary schools</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů