All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Sensitive Topics in Civics and Fundamentals of Social Sciences

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00136009" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00136009 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.senat.cz/zpravodajstvi/zprava.php?id=3732" target="_blank" >https://www.senat.cz/zpravodajstvi/zprava.php?id=3732</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Citlivá témata v občanské nauce a základech společenských věd

  • Original language description

    Prezentace zkoumá kontroverzní a citlivá témata v rámci občanské nauky a základů společenských věd. Klade důraz na rozdílné přístupy učitelů k začleňování těchto témat do výuky a identifikuje hlavní výzvy, se kterými se učitelé setkávají. Prezentace navrhuje metody, jak efektivně začleňovat kontroverzní témata do školního kurikula s cílem podporovat kritické myšlení a občanskou participaci žáků. Diskutuje o významu poskytování didaktické podpory a školení pro učitele, aby mohli citlivě a efektivně řešit tato témata ve výuce.

  • Czech name

    Citlivá témata v občanské nauce a základech společenských věd

  • Czech description

    Prezentace zkoumá kontroverzní a citlivá témata v rámci občanské nauky a základů společenských věd. Klade důraz na rozdílné přístupy učitelů k začleňování těchto témat do výuky a identifikuje hlavní výzvy, se kterými se učitelé setkávají. Prezentace navrhuje metody, jak efektivně začleňovat kontroverzní témata do školního kurikula s cílem podporovat kritické myšlení a občanskou participaci žáků. Diskutuje o významu poskytování didaktické podpory a školení pro učitele, aby mohli citlivě a efektivně řešit tato témata ve výuce.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LX22NPO5101" target="_blank" >LX22NPO5101: The National Institute for Research on the Socioeconomic Impact of Diseases and Systemic Risks</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů