Public relations and museums
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F98%3A00030330" target="_blank" >RIV/00216224:14210/98:00030330 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Public relations a muzea
Original language description
Co je to public relations a jeho uplatnění v českých muzeích. Faktory ovlivňující návštěvu muzea dojmy, průzkum návštěvníků.
Czech name
Public relations a muzea
Czech description
Co je to public relations a jeho uplatnění v českých muzeích. Faktory ovlivňující návštěvu muzea dojmy, průzkum návštěvníků.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
1998
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Muzejní obzory
ISSN
1213-2152
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7.
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—