How to evaluate unfair practices against competitors and/or consumers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F09%3A00037872" target="_blank" >RIV/00216224:14220/09:00037872 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak postihnout nekalé jednání vůči soutěžitelům nebo spotřebitelům
Original language description
Nové formy nekalých obchodních praktik, zejména parasitní jednání, guerilla marketing, agresivní reklama
Czech name
Jak postihnout nekalé jednání vůči soutěžitelům nebo spotřebitelům
Czech description
Nové formy nekalých obchodních praktik, zejména parasitní jednání, guerilla marketing, agresivní reklama
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Obchodněprávní revue
ISSN
1213-5313
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2009
Issue of the periodical within the volume
9
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—