Comparative advertising from the view of trade mark law, trade names law and protection of origin
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F11%3A00052976" target="_blank" >RIV/00216224:14220/11:00052976 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Srovnávací reklama z pohledu práv na označení
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou srovnávací reklamy z pohledu práv na označení, zejména označení původu a ochranných známek
Czech name
Srovnávací reklama z pohledu práv na označení
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou srovnávací reklamy z pohledu práv na označení, zejména označení původu a ochranných známek
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Právní fórum
ISSN
1214-7966
e-ISSN
—
Volume of the periodical
roč. 8
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
203-211
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—