Market economy election campaign
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F12%3A00059896" target="_blank" >RIV/00216224:14220/12:00059896 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?
Original language description
Publikace se věnuje volební kampani v České republice, vnitrostranické demokracii, volební geometrii a dalším právním a politologickým problémům.
Czech name
Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?
Czech description
Publikace se věnuje volební kampani v České republice, vnitrostranické demokracii, volební geometrii a dalším právním a politologickým problémům.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Volby - svátek demokracie, nebo pletich?
ISBN
9788021058231
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
66-80
Publisher name
Mezinárodní politologický ústav Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Dec 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—