Comparative advertisement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F14%3A00080016" target="_blank" >RIV/00216224:14220/14:00080016 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Srovnávací reklama
Original language description
Komentář k ustanovení upravujícímu skutkovou podstatu srovnávací reklamy v rámci nekalé soutěže. Kritický komentář s komparativními přesahy.
Czech name
Srovnávací reklama
Czech description
Komentář k ustanovení upravujícímu skutkovou podstatu srovnávací reklamy v rámci nekalé soutěže. Kritický komentář s komparativními přesahy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Hulmák a kol. Občanský zákoník VI
ISBN
9788074002878
Number of pages of the result
10
Pages from-to
1804-1813
Number of pages of the book
2046
Publisher name
C.H. Beck
Place of publication
V Praze
UT code for WoS chapter
—