Misleading Advertising in the New Civil Code
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F15%3A00080686" target="_blank" >RIV/00216224:14220/15:00080686 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Klamavá reklama v (novém) občanském zákoníku
Original language description
Příspěvek analyzuje novou úpravu klamavé reklamy v novém občanském zákoníku.
Czech name
Klamavá reklama v (novém) občanském zákoníku
Czech description
Příspěvek analyzuje novou úpravu klamavé reklamy v novém občanském zákoníku.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA14-20147S" target="_blank" >GA14-20147S: The impact of EU law on Czech legal regulation of unfair competition and unfair business practices</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Právní rozhledy
ISSN
1210-6410
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
159-165
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—