Advertising Law
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F18%3A00102313" target="_blank" >RIV/00216224:14220/18:00102313 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklamní právo
Original language description
Publikace se zabývá reklamním právem v celé jeho šíři - jak veřejnoprávní (zákon o regulaci reklamy, o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele a řada dalších), tak soukromoprávní (nekalá soutěž, ochrana osobnosti, autorský zákon a další) oblastí.
Czech name
Reklamní právo
Czech description
Publikace se zabývá reklamním právem v celé jeho šíři - jak veřejnoprávní (zákon o regulaci reklamy, o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele a řada dalších), tak soukromoprávní (nekalá soutěž, ochrana osobnosti, autorský zákon a další) oblastí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50501 - Law
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Reklamní právo
ISBN
9788074006869
Number of pages of the result
43
Pages from-to
120-162
Number of pages of the book
199
Publisher name
Leges
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—