The influence of administrators personal equation on the children output in test situation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F04%3A00011042" target="_blank" >RIV/00216224:14230/04:00011042 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv osobnostní rovnice examinátora na výkon dítěte v testové situaci
Original language description
Jedná se o kvantitativní analýzu výsledků z WISC-III a PTU u jedenáctiletých dětí v závislosti na osobnostní rovnici testátora.
Czech name
Vliv osobnostní rovnice examinátora na výkon dítěte v testové situaci
Czech description
Jedná se o kvantitativní analýzu výsledků z WISC-III a PTU u jedenáctiletých dětí v závislosti na osobnostní rovnici testátora.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LN00A023" target="_blank" >LN00A023: Centre for the research of the formation of personality in ethnical and social contexts</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Smékal, V., Lacinová, L., Kukla, L. (Eds.). Dítě na prahu dospívání.
ISBN
8086598845
Number of pages of the result
15
Pages from-to
212-227
Number of pages of the book
—
Publisher name
Barrister and Principal
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—