Mutual relations between cognitive and learning styles
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00015137" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00015137 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problém vztahu kognitivního stylu ke studijnímu stylu u studentů SŠ a VŠ
Original language description
Cílem naší práce bylo teoretické a experimentální prozkoumání vzájemných vztahů mezi kognitivním stylem a studijním stylem, přičemž vycházíme ze zjištění, že studijní styly mají osobnostní složku, která se do tohoto vztahu promítá a může ho určovat.
Czech name
Problém vztahu kognitivního stylu ke studijnímu stylu u studentů SŠ a VŠ
Czech description
Cílem naší práce bylo teoretické a experimentální prozkoumání vzájemných vztahů mezi kognitivním stylem a studijním stylem, přičemž vycházíme ze zjištění, že studijní styly mají osobnostní složku, která se do tohoto vztahu promítá a může ho určovat.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Psychológia pre život alebo ako je poterbná metanoia
ISBN
80-967311-7-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
488-490
Publisher name
Pelikán, s.r.o.
Place of publication
Dunajská Streda
Event location
Bratislava
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—