All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Prenatal learning?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F06%3A00017145" target="_blank" >RIV/00216224:14230/06:00017145 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prenatální učení?

  • Original language description

    Obsahem příspěvku byl výběrový přehled teoretických poznatků k tématu (vývojové předpoklady učení před narozením, historie zájmu o záměrné působení na prenatální vývoj, zmínění nejdůležitějších výzkumů a jejich výsledků, vývoj ?metod? podnětového obohacování nenarozeného dítěte v děloze a krátké seznámení s dnes zřejmě nejužívanější technologií prenatálního učení - BabyPlus). Empirickou část sdělení tvořila dotazníková sonda uskutečněná mezi ženami, které v těhotenství tento přístroj používaly. V doslovných přepisech volných výpovědí postupem interpretativní fenomenologické analýzy vyhledávám kategorie obdobných postojů a pocitů. Zaměřila jsem se především na subjektivní prožívání této zvukové stimulace, jakou jí maminky přisuzují ?váhu?, zda se jim ?líbí?, jak vnímají reakce děťátka v průběhu stimulace a zda je nějak hodnotí a pocitově ?vysvětlují?. K datu 14. 5. 2006 jsem měla k analýze 10 vyplněných dotazníků, přičemž sběr dat i nadále probíhal.

  • Czech name

    Prenatální učení?

  • Czech description

    Obsahem příspěvku byl výběrový přehled teoretických poznatků k tématu (vývojové předpoklady učení před narozením, historie zájmu o záměrné působení na prenatální vývoj, zmínění nejdůležitějších výzkumů a jejich výsledků, vývoj ?metod? podnětového obohacování nenarozeného dítěte v děloze a krátké seznámení s dnes zřejmě nejužívanější technologií prenatálního učení - BabyPlus). Empirickou část sdělení tvořila dotazníková sonda uskutečněná mezi ženami, které v těhotenství tento přístroj používaly. V doslovných přepisech volných výpovědí postupem interpretativní fenomenologické analýzy vyhledávám kategorie obdobných postojů a pocitů. Zaměřila jsem se především na subjektivní prožívání této zvukové stimulace, jakou jí maminky přisuzují ?váhu?, zda se jim ?líbí?, jak vnímají reakce děťátka v průběhu stimulace a zda je nějak hodnotí a pocitově ?vysvětlují?. K datu 14. 5. 2006 jsem měla k analýze 10 vyplněných dotazníků, přičemž sběr dat i nadále probíhal.

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

    Konference Psychologie zdraví

  • Publisher/client name

    Vernířovice

  • Version

    termín konání 19. - 21. 5. 2006

  • Carrier ID