All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Demanding life situations, their appraisal and coping in primary school pupils (poster)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F10%3A00051476" target="_blank" >RIV/00216224:14230/10:00051476 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zátěžové situace, jejich vnímání a zvládání u žáků základní školy (poster)

  • Original language description

    Cílem studie byla analýza zátěžových situací, jejich vnímání a zvládání u žáků základní školy. Výzkumný soubor tvořilo 206 žáků ve věku 13 ? 15 let. Nejčastějšími situacemi byly rodinné konflikty, smrt blízkého člověka a problémy ve škole. Nejvíce zatěžující byly smrt blízkého člověka a partnerské problémy. Žáci nejčastěji využívali ke zvládání fantazijní únik, nejméně sebeobviňování. Korelační analýza ukázala významné vztahy mezi hodnocením situace a strategiemi řešení problému, kognitivní restrukturací, vyjádření emocí, sociální izolací a fantazijním únikem.

  • Czech name

    Zátěžové situace, jejich vnímání a zvládání u žáků základní školy (poster)

  • Czech description

    Cílem studie byla analýza zátěžových situací, jejich vnímání a zvládání u žáků základní školy. Výzkumný soubor tvořilo 206 žáků ve věku 13 ? 15 let. Nejčastějšími situacemi byly rodinné konflikty, smrt blízkého člověka a problémy ve škole. Nejvíce zatěžující byly smrt blízkého člověka a partnerské problémy. Žáci nejčastěji využívali ke zvládání fantazijní únik, nejméně sebeobviňování. Korelační analýza ukázala významné vztahy mezi hodnocením situace a strategiemi řešení problému, kognitivní restrukturací, vyjádření emocí, sociální izolací a fantazijním únikem.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů