All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Different Approaches to Social Work Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00052576" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00052576 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Variabilita přístupů ke vzdělávání sociálních pracovníků

  • Original language description

    Stať se zabývá otázkou vzdělávání sociálních pracovníků. Prostřednictvím aplikovaného výzkumu hledám odpovědi na to, jaké přístupy ke vzdělávání budoucích sociálních pracovníků volí školy sdružené v rámci ASVSP. Zvláštní zřetel přitom věnuji porozumění způsobů integrace praktického vzdělávání do výuky, které využívají školy při přípravě studentů sociální práce. Výzkumně sleduji, zda při vzdělávání školy vycházejí z evidence-based, reflexivního či kompetenčního přístupu ke vzdělávání. Výsledky šetření byměly pomoci zformulovat nové poznatky, které by mohly školám pomoci si uvědomit, jakým způsobem vzdělávají a poukázat na možnost pluralitního využívání vybraných přístupů v rámci přípravy sociálních pracovníků na jejich profesi.

  • Czech name

    Variabilita přístupů ke vzdělávání sociálních pracovníků

  • Czech description

    Stať se zabývá otázkou vzdělávání sociálních pracovníků. Prostřednictvím aplikovaného výzkumu hledám odpovědi na to, jaké přístupy ke vzdělávání budoucích sociálních pracovníků volí školy sdružené v rámci ASVSP. Zvláštní zřetel přitom věnuji porozumění způsobů integrace praktického vzdělávání do výuky, které využívají školy při přípravě studentů sociální práce. Výzkumně sleduji, zda při vzdělávání školy vycházejí z evidence-based, reflexivního či kompetenčního přístupu ke vzdělávání. Výsledky šetření byměly pomoci zformulovat nové poznatky, které by mohly školám pomoci si uvědomit, jakým způsobem vzdělávají a poukázat na možnost pluralitního využívání vybraných přístupů v rámci přípravy sociálních pracovníků na jejich profesi.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Sociální práce / Sociálna práce

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1/2011

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    41-50

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database