Walter Benjamin and New Media
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00062151" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00062151 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Walter Benjamin a nová média
Original language description
Text přibližuje formou reflexivní kritiky teorii nových médií německého myslitele Waltera Benjamina a porovnává ji se současnými pohledy na nejnovější nová média. Při komparaci využívá zvláště Benjaminovy koncepty aury a flaneura. Studie ukazuje neudržitelnost snahy oddělovat teorie starých nových médií a nových nových médií a ilustruje jejich těsné propojení v Benjaminových textech.
Czech name
Walter Benjamin a nová média
Czech description
Text přibližuje formou reflexivní kritiky teorii nových médií německého myslitele Waltera Benjamina a porovnává ji se současnými pohledy na nejnovější nová média. Při komparaci využívá zvláště Benjaminovy koncepty aury a flaneura. Studie ukazuje neudržitelnost snahy oddělovat teorie starých nových médií a nových nových médií a ilustruje jejich těsné propojení v Benjaminových textech.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Communication Today
ISSN
1338-130X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
III.
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
16
Pages from-to
7-23
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—