Transformations of television audiences in the age of digital fragmentation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00072648" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00072648 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proměny televizních publik ve věku digitální fragementace
Original language description
Přednáška analyzuje základní trendy vývoje televizních publika a navrhuje novou analytickou perspektivu, která reflektujena rozdíl od "ideologiekriti" dva klíčové trendy spojené s nástupem nových ICT: fragmentaci nových publik i nárůst jejich autonomie.
Czech name
Proměny televizních publik ve věku digitální fragementace
Czech description
Přednáška analyzuje základní trendy vývoje televizních publika a navrhuje novou analytickou perspektivu, která reflektujena rozdíl od "ideologiekriti" dva klíčové trendy spojené s nástupem nových ICT: fragmentaci nových publik i nárůst jejich autonomie.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů