Educational principles of games in e-learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00086871" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00086871 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Edukační principy her v e-learningu
Original language description
Nejprve je třeba rozlišit didaktickou počítačovou hru od běžně dostupných komerčních titulů, abychom si skrze jejich specifika ujasnili, do jaké míry se mohou uplatnit ve výuce a co k tomu učitele případně vede. Koncepci výuky se mnohdy snaží přizpůsobitstudentům, pro které by taková forma učení mohla být podle některých průzkumů atraktivní. Další literatura odhaluje, jakým způsobem se hráči učí a co dnes od škol očekávají. Role klíčových aktérů e-learningu se postupně proměňují. K lepšímu porozumění těmto procesům nám pomáhá aplikování konceptů jako angažovanost, imerze, flow a gamifikace na konkrétní příklady vzdělávacích kontextů, her a simulací jako Second Life nebo Civilizace.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JC - Computer hardware and software
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů