Myths about myths, or on older people in the advertisement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00092957" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00092957 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.zeny50.cz/bulletin/bull_1_2016.pdf" target="_blank" >http://www.zeny50.cz/bulletin/bull_1_2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mýty o mýtech, aneb senioři v reklamě
Original language description
Představení výzkumu televizních reklam a jejich zobrazování starších lidí.
Czech name
Mýty o mýtech, aneb senioři v reklamě
Czech description
Představení výzkumu televizních reklam a jejich zobrazování starších lidí.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů