TIM - Test for Identification of Talented Pupils in Mathematics (Development, Form and Use in Schools)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00097067" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00097067 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779" target="_blank" >http://talentovani.cz/documents/10157/16359/Tvorivost+jako+soucast+nadani.pdf/34180dfb-83cf-4893-aab4-e2c031234779</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)
Original language description
V České republice dosud chyběl psychometricky ověřený test k identifikaci mimořádného matematického nadání. Z tohoto důvodu jsme na našem pracovišti vyvinuli Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (TIM), který je určený pro měření matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.–5. tříd. Po krátkém teoretickém úvodu do problematiky nadání je v příspěvku popsán komplexní proces vývoje testu TIM, způsob jeho ověření a možnosti jeho využití v pedagogické praxi.
Czech name
TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)
Czech description
V České republice dosud chyběl psychometricky ověřený test k identifikaci mimořádného matematického nadání. Z tohoto důvodu jsme na našem pracovišti vyvinuli Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (TIM), který je určený pro měření matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.–5. tříd. Po krátkém teoretickém úvodu do problematiky nadání je v příspěvku popsán komplexní proces vývoje testu TIM, způsob jeho ověření a možnosti jeho využití v pedagogické praxi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50100 - Psychology and cognitive sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Tvořivost jako součást nadání
ISBN
9788086956978
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
56-60
Publisher name
Národní institut pro další vzdělávání
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 19, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—