All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New media in political communication : politicians, citizens and social networking sites

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F17%3A00095041" target="_blank" >RIV/00216224:14230/17:00095041 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nová média v politické komunikaci : politici, občané a online sociální sítě

  • Original language description

    Kniha kromě přehledu dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě přináší pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána jak českými politiky, tak českou populací mezi roky 2013 a 2015. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo využíval tato média, jak je využíval a k čemu.

  • Czech name

    Nová média v politické komunikaci : politici, občané a online sociální sítě

  • Czech description

    Kniha kromě přehledu dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě přináší pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána jak českými politiky, tak českou populací mezi roky 2013 a 2015. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo využíval tato média, jak je využíval a k čemu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50601 - Political science

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021087453

  • Number of pages

    241

  • Publisher name

    Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book