All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personalization of Politics in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F18%3A00103051" target="_blank" >RIV/00216224:14230/18:00103051 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8932-2018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8932-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8932-2018" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8932-2018</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Personalizace politiky v České republice

  • Original language description

    Většina z politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století jako důsledek individualizace společnosti, erozí tradičních konfliktních linií a rozvojem moderních médií dochází k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. Politik se stává programem, značkou, na základě níž se volič rozhoduje, zda stranu podpoří ve volbách. Kniha představuje první český pohled na teorii personalizace politiky, seznamuje s výsledky dosavadních zahraničních i českých studií v dimenzích institucionální, mediální a behaviorální. Přenáší koncept do postkomunistického areálu, což samo o sobě představuje výzvu pro výzkum. Na případě českých parlamentních voleb (2002-2013) zjišťuje, zda je česká politika personalizovaná.

  • Czech name

    Personalizace politiky v České republice

  • Czech description

    Většina z politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století jako důsledek individualizace společnosti, erozí tradičních konfliktních linií a rozvojem moderních médií dochází k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. Politik se stává programem, značkou, na základě níž se volič rozhoduje, zda stranu podpoří ve volbách. Kniha představuje první český pohled na teorii personalizace politiky, seznamuje s výsledky dosavadních zahraničních i českých studií v dimenzích institucionální, mediální a behaviorální. Přenáší koncept do postkomunistického areálu, což samo o sobě představuje výzvu pro výzkum. Na případě českých parlamentních voleb (2002-2013) zjišťuje, zda je česká politika personalizovaná.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50601 - Political science

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021089310

  • Number of pages

    258

  • Publisher name

    Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book