All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Contemporary Czech television and post-television audiences : quantitative study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F20%3A00119785" target="_blank" >RIV/00216224:14230/20:00119785 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.10725.63200" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.10725.63200</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.10725.63200" target="_blank" >10.13140/RG.2.2.10725.63200</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Současná česká televizní a post-televizní publika : Kvantitativní studie

  • Original language description

    Tato výzkumná zpráva shrnuje zjištění kvantitativního výzkumu současných českých televizních publik a jejich mediálních rutin, technologických kompetencí a kulturních preferencí a způsobů, jimiž získávají přístup k audiovizuálním obsahům. Výzkum byl veden týmem z Fakulty sociálních studí Masarykovy univerzity, samotný sběr dat byl pak formou výběrového šetření realizován na konci roku 2019 a začátku roku 2020 výzkumnou agenturou Focus.

  • Czech name

    Současná česká televizní a post-televizní publika : Kvantitativní studie

  • Czech description

    Tato výzkumná zpráva shrnuje zjištění kvantitativního výzkumu současných českých televizních publik a jejich mediálních rutin, technologických kompetencí a kulturních preferencí a způsobů, jimiž získávají přístup k audiovizuálním obsahům. Výzkum byl veden týmem z Fakulty sociálních studí Masarykovy univerzity, samotný sběr dat byl pak formou výběrového šetření realizován na konci roku 2019 a začátku roku 2020 výzkumnou agenturou Focus.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL01000306" target="_blank" >TL01000306: Research on the impact of current legislation and the European Commision´s strategy for Digital Single Market on Czech audiovisual industry: evaluation of the copyright system and preparation of cultural politics within the DSM</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    16

  • Place of publication

    Brno

  • Publisher/client name

    Masarykova univerzita

  • Version