Physics Teachers Training versus Physics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F16%3A00091267" target="_blank" >RIV/00216224:14310/16:00091267 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studium učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům
Original language description
Příspěvek shrnuje někdejší i současné zkušenosti s výukou fyziky a podpůrných matematických předmětů ve studijních plánech učitelství fyziky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Krátce se zamýšlí nad příčinami varovného poklesu úrovně fyzikálního myšlení, znalostí a dovedností adeptů učitelství fyziky.
Czech name
Studium učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům
Czech description
Příspěvek shrnuje někdejší i současné zkušenosti s výukou fyziky a podpůrných matematických předmětů ve studijních plánech učitelství fyziky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Krátce se zamýšlí nad příčinami varovného poklesu úrovně fyzikálního myšlení, znalostí a dovedností adeptů učitelství fyziky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7
ISBN
9788026105312
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
118-125
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň, ČR
Event location
Kašperské Hory, ČR
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—