Standards in processes of computer-supported education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F05%3A00013394" target="_blank" >RIV/00216224:14330/05:00013394 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Standardy v procesech elektronicky podporované výuky
Original language description
Příspěvek je věnován problematice e-learningových standardů. Autor se pokusil zpracovat tuto oblast z poměrně netradičního pohledu a přiblížit ji tak i netechnicky orientovaným čtenářům. Význam jednotlivých standardů je vysvětlen přímo na procesech, ze kterých se výuka skládá (příprava kurzu, průběh výuky, testování znalostí a administrativní úkony).
Czech name
Standardy v procesech elektronicky podporované výuky
Czech description
Příspěvek je věnován problematice e-learningových standardů. Autor se pokusil zpracovat tuto oblast z poměrně netradičního pohledu a přiblížit ji tak i netechnicky orientovaným čtenářům. Význam jednotlivých standardů je vysvětlen přímo na procesech, ze kterých se výuka skládá (příprava kurzu, průběh výuky, testování znalostí a administrativní úkony).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1ET208050401" target="_blank" >1ET208050401: E-learning in the semantic Web Context</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Konference BELCOM '05
ISBN
80-01-03203-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
26
Publisher name
Neuveden
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 21, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—