Diagnostics Teacher's Skill of Students' Preconceptions.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F01%3A00008625" target="_blank" >RIV/00216224:14410/01:00008625 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.
Original language description
Článek se zabývá problematikou dovednosti učitele diagnostikovat žákovské prekoncepce ve výuce fyziky a přírodovědy.
Czech name
Dovednost učitele fyziky diagnostikovat žákovské prekoncepce.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F98%2F1375" target="_blank" >GA406/98/1375: The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Fyzika v kontexte kultúry.
ISBN
80-8068-082-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
176-180
Publisher name
Fakulta humanitných a prírodných vied PU
Place of publication
Prešov (Slovensko)
Event location
Prešov
Event date
Oct 16, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—