Teachers Subjective Theories and its Investigation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F03%3A00008685" target="_blank" >RIV/00216224:14410/03:00008685 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Subjektivní teorie učitelů a možnosti jejich výzkumu
Original language description
Po vymezení pojmu subjektivní teorie na základě výzkumů prováděných v německy mluvících zemích je v tomto příspěvku vedena úvaha o tom, jakou roli hrají subjektivní teorie učitele v jeho pedagogickém jednání. Následuje výčet a stručný komentář vybranýchpřístupů a metod, které lze uplatnit ve výzkumu subjektivních teorií. Příspěvek je uzavřen diskusí o tom, jak lze se subjektivními teoriemi pracovat v rámci učitelské přípravy.
Czech name
Subjektivní teorie učitelů a možnosti jejich výzkumu
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sociální a kulturní souvislosti výchovy. 11. výroční konference ČAPV s mezinárodní účastí. [CD-ROM]
ISBN
80-7315-046-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
1-10
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—