Ways of using video in teacher education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012817" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012817 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K současným způsobům využívání videozáznamů výuky v učitelském vzdělávání
Original language description
Příspěvek podává přehled o vybraných způsobech využívání videozáznamu výuky v učitelském vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje těm přístupům, v nichž videozáznam výuky funguje jako materiál určený ke kognitivní analýze prováděné studenty. Autoři příspěvku vycházejí z teorie zakotvené výuky (anchored instruciton) a řízeného objevování (guided discovery), na jejichž základě se pokoušejí koncipovat interaktivní e-learningové prostředí pro učitele.
Czech name
K současným způsobům využívání videozáznamů výuky v učitelském vzdělávání
Czech description
Příspěvek podává přehled o vybraných způsobech využívání videozáznamu výuky v učitelském vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje těm přístupům, v nichž videozáznam výuky funguje jako materiál určený ke kognitivní analýze prováděné studenty. Autoři příspěvku vycházejí z teorie zakotvené výuky (anchored instruciton) a řízeného objevování (guided discovery), na jejichž základě se pokoušejí koncipovat interaktivní e-learningové prostředí pro učitele.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů
ISBN
80-210-3884-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
122-129
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—