School website as an indicator of school climate.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00013160" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00013160 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Do jaké míry lze využít internetovou prezentaci školy jako zrcadlo sociálního klimatu školy?
Original language description
Článek se zabývá některými aspekty odrazu sociální reality školy v její internetové prezentaci (design stránek, jejich struktura, cíle prezentace). Výsledky naší studie ukazují, že internetovou prezentaci školy lze - přes některé výhrady uvedené v textupříspěvku - chápat jako jeden z indikátorů sociálního klimatu základní školy a že odráží některé trendy v sociálním prostředí školy, avšak současný stav internetových prezentací škol zatím v jejich většině neumožňuje tento potenciál plně prakticky využít. Přibližně 50% sledovaných škol (z náhodně vybraných 200 základních škol) žádnou prezentaci na internetu zveřejněnu nemá a dalších 10-25% škol se představuje prezentací, která má tak zásadní chyby v rozsahu i obsahu, že je pro účely podobné analýzy zcela nevhodná.
Czech name
Do jaké míry lze využít internetovou prezentaci školy jako zrcadlo sociálního klimatu školy?
Czech description
Článek se zabývá některými aspekty odrazu sociální reality školy v její internetové prezentaci (design stránek, jejich struktura, cíle prezentace). Výsledky naší studie ukazují, že internetovou prezentaci školy lze - přes některé výhrady uvedené v textupříspěvku - chápat jako jeden z indikátorů sociálního klimatu základní školy a že odráží některé trendy v sociálním prostředí školy, avšak současný stav internetových prezentací škol zatím v jejich většině neumožňuje tento potenciál plně prakticky využít. Přibližně 50% sledovaných škol (z náhodně vybraných 200 základních škol) žádnou prezentaci na internetu zveřejněnu nemá a dalších 10-25% škol se představuje prezentací, která má tak zásadní chyby v rozsahu i obsahu, že je pro účely podobné analýzy zcela nevhodná.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F03%2F0940" target="_blank" >GA406/03/0940: Psychological and social school climate - theory, assessment, possible interventions</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Psychosociální klima školy III
ISBN
80-86633-45-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
23
Pages from-to
130-153
Publisher name
MSD Copy
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—