All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Action research in profession education of teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00025529" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00025529 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Akční výzkum v pregraduálním vzdělávání učitelů

  • Original language description

    Systematické řešení problémů ve vzdělávání o přírodě pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví, v souvislosti s akutními změnami ve školství, se stalo hlavním programem pracoviště Kejbaly katedry biologie PdF MU v Brně. Projekt byl nazván Biologie pro život.Akční výzkum je zde využíván pro řešení klíčových otázek (např. vytváření edukačního prostředí, při strukturaci učiva, transformaci nových poznatků, volbě metod, forem a prostředků aj.) Na základě výsledků výzkumu, doposud získaných převážně v pregraduálním vzdělávání studentů učitelství pro ZŠ, byla realizována: integrace obsahů přírodovědných předmětů, implementace aktivizujících metod a forem práce, integrace teoretické a praktické složky výuky. Na příkladu tvorby, realizace a využití skupinových seminárních prací - tématicky zaměřených výukových programů studentů, jejichž nedílnou součástí jsou pracovní listy, je zde ve třech příspěvcích předložen k diskusi program propojení odborné části vzdělávání o přírodě a oborových didaktik.

  • Czech name

    Akční výzkum v pregraduálním vzdělávání učitelů

  • Czech description

    Systematické řešení problémů ve vzdělávání o přírodě pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví, v souvislosti s akutními změnami ve školství, se stalo hlavním programem pracoviště Kejbaly katedry biologie PdF MU v Brně. Projekt byl nazván Biologie pro život.Akční výzkum je zde využíván pro řešení klíčových otázek (např. vytváření edukačního prostředí, při strukturaci učiva, transformaci nových poznatků, volbě metod, forem a prostředků aj.) Na základě výsledků výzkumu, doposud získaných převážně v pregraduálním vzdělávání studentů učitelství pro ZŠ, byla realizována: integrace obsahů přírodovědných předmětů, implementace aktivizujících metod a forem práce, integrace teoretické a praktické složky výuky. Na příkladu tvorby, realizace a využití skupinových seminárních prací - tématicky zaměřených výukových programů studentů, jejichž nedílnou součástí jsou pracovní listy, je zde ve třech příspěvcích předložen k diskusi program propojení odborné části vzdělávání o přírodě a oborových didaktik.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktík prírodovedných polńohospodárských a príbuzných oborov

  • ISBN

    80-8050-848-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Prírodovedec č. 171, Katedra učitelství a didaktiky biologie PřF UK v Praze, Katedra pedagogiky ČZU v Praze, katedra zoológie a antropológie v Nitre.

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Slovensko, Tatranská Štrba

  • Event date

    Jan 1, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article