All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Problems of the school education in the light of research TIMSS and PISA (situation in the Czech republic and Germany)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00018122" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00018122 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu)

  • Original language description

    V kapitole je věnována pozornost těm oblastem školního vzdělávání, které se ve výzkumech TIMSS a PISA ukázaly jako problematické (kvalita vzdělávání, vzdělanostní nerovnosti atp.). Autoři prezentují výzkumné nálezy za Českou republiku a za Německo a naznačují hlavní témata diskuse, která se v návaznosti na výzkumy TIMSS a PISA v těchto zemích rozvíjela. V souvislosti s tím rozebírají roli empirického výzkumu vzdělávání a popisují, jaká opatření byla v České republice a v Německu s ohledem na výzkumy TIMSS a PISA zavedena. Vyústěním kapitoly je pokus o systematické srovnání problémů školního vzdělávání, které se ve světle výzkumů TIMSS a PISA v obou zemích objevily.

  • Czech name

    Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu)

  • Czech description

    V kapitole je věnována pozornost těm oblastem školního vzdělávání, které se ve výzkumech TIMSS a PISA ukázaly jako problematické (kvalita vzdělávání, vzdělanostní nerovnosti atp.). Autoři prezentují výzkumné nálezy za Českou republiku a za Německo a naznačují hlavní témata diskuse, která se v návaznosti na výzkumy TIMSS a PISA v těchto zemích rozvíjela. V souvislosti s tím rozebírají roli empirického výzkumu vzdělávání a popisují, jaká opatření byla v České republice a v Německu s ohledem na výzkumy TIMSS a PISA zavedena. Vyústěním kapitoly je pokus o systematické srovnání problémů školního vzdělávání, které se ve světle výzkumů TIMSS a PISA v obou zemích objevily.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Research Centre on Schooling</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Školní vzdělávání: Zahraniční trendy a inspirace

  • ISBN

    80-246-1313-1

  • Number of pages of the result

    22

  • Pages from-to

    102-123

  • Number of pages of the book

  • Publisher name

    Karolinum

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter