Role of the Teacher Resulting in Learner Autonomy in Foreign Language Teaching.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020779" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020779 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
němčina
Original language name
Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.
Original language description
Der Beitrag stellt Ergebnisse einer Pilotforschung vor, die stellt fest, wie die FremdsprachenlehrerInnen ihre Rolle als Förder der Lernerautonomie reflektieren und wie sie dieses Prinzip im Unterricht realisieren.
Czech name
Role učitele na cestě k autonomi žáka v cizojazyčné výuce,
Czech description
Příspěvek představuje výsledky empirického výzkumu zaměřeného na zjišťování schopnosti učitelů cizích jazyků k podpoře autonomního učení u svých žáků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F2107" target="_blank" >GA406/05/2107: Autonomy in foreing language learning and teaching</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft III.
ISBN
978-80-210-4501-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
54-62
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno, PdF MU
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—