Role of Social Services in the Process of Inclusive Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023251" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023251 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání
Original language description
Příspěvek pojednává o roli sociálních služeb v procesu inkluzívního vzdělávání s bližším zaměřením na město Brno. Poukazuje na nutnost kvalitní sociální podpory v procesu úspěšného inkluzívního vzdělávání. Je zde zmíněn nový legislativní rámec v sociálníoblasti a definovány sociální služby dle zmíněného zákona. Příspěvek také odkazuje na projekt komunitního plánování sociálních služeb v Brně.
Czech name
Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání
Czech description
Příspěvek pojednává o roli sociálních služeb v procesu inkluzívního vzdělávání s bližším zaměřením na město Brno. Poukazuje na nutnost kvalitní sociální podpory v procesu úspěšného inkluzívního vzdělávání. Je zde zmíněn nový legislativní rámec v sociálníoblasti a definovány sociální služby dle zmíněného zákona. Příspěvek také odkazuje na projekt komunitního plánování sociálních služeb v Brně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
ISBN
978-80-7315-150-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
128
Pages from-to
65
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—